Jag heter Spejaren på Minecraft. Mitt namn irl är Sandra Forsström och jag är 22 år gammal.
Jag är en glad och positiv tjej som ser gaming som min fristad. Jag spelar så ofta jag kan, kanske lite för mycket enligt vissa xD Jag har lätt för att snacka med folk och har inga problem att säga när någon säger eller uppför sig dåligt. Jag har inga problem att ta en diskussion.
På serven är jag så hjälpsam jag kan. Älskar när chatten är aktiv och jag tar alltid tid till att svara på frågor eller annat så länge jag kan svaren. Jag älskar att bygga och utforska i minecraft. Att bygga coola och stora saker är en hobby.
Just nu har jag speltid på 23 dagar och 21 timmar #PlayTimeTop
Jag har ytterst lite erfarenhet av att vara polis. Jag har haft en liknande roll på en annan server väldigt länge sen men valt att aktivt inte ansöka för att jag bara velat spela för skoj skull. Men jag tror att jag skulle vara en bra polis. Jag är inne väldigt ofta, jag är aktiv i chatten och jag skulle säga till om någon beter sig dåligt. Jag är som sagt också snabb o hjälpa till när jag kan så där tror jag att min styrka ligger.
Jag skulle delta i möten söndagar 20.00 så länge inget oväntat dyker upp eller jag har något planerat men det brukar jag inte ha på söndag kvällar.