Startsida › Forum › PandanMC.se – Towny › Personalansökningar [Ansökningsmallen] › Mod Ansökning › Svar till: Mod Ansökning
Jag söker till mod
På minecraft heter jag Monsterskel1
I förnamn heter jag Arvid
Jag är 13. Född 2010
Jag har varit polis i nu snart 6 veckor tror jag och det har fungerat utmärkt. Jag vill bli mod för jag verkligen älskar denna server och polis har nog varit ett av det bästa som har hänt mig under denna serverns gång. Jag stödjer absolut inte racism eller något hat mot folkgrupper och skulle detta ske i antingen dc eller minecraft skulle jag se med annan staff i staff discorden vad för straff det skulle bli och sedan ge det straffet till spelaren. Just nu äger jag serverns andra största stad och tycker det känns bra att få in medlemmar i staden då det känns bra att välkommna de nya spelarna med lite saker och någon stans att bo på. Jag själv hade blivit jätte glad över att få lite pengar, armor och tools ifall jag var ny och joinade en stad då det blir en lite enklare start på servern. Det kan även göra så att spelaren vill komma tillbaks till servern då den kanske känner att det finns någon som vill att hen ska vara inne.
Just nu har jag 5 dagar och 10 timmar men det kommer bara att öka tills denna ansökan förmodligen kommer att tas upp på ett personalmöte. Jag försöker att vara aktiv så mycket jag kan men kan bli lite tajt ibland med lexor och sådant nu när jag går i sjuan. Jag försöker iallafall vara inne på servern så mycket jag kan.
Jag själv har skapat en helt egen minecraft server som just nu är nere pga att någon inte kunde ha uppe servern. Därifrån har jag lärt mig väldigt mycket om minecraft servrar och vilka plugins det finns och lite annat. Därför kan jag även ett par commands. Jag har en förståelse över hur lång tid vissa saker kan ta när man ska ändra i filer och sådant på en minecraft server då jag själv har suttit i den sitsen själv. I nästan alla servrar jag har varit med i har jag haft en speciell roll (oftast en hög roll) och har kunnat säga till vissa personer när de bryter mot regler. därför är jag väldigt van vid discords perms och kommer att använda de till rätt saker.
Jag tycker att min modansökan ska bli godkännd för då finns det fler saker som jag kan hjälpa till med som jag inte har tillgång till just nu pga min rank. Ifall jag skulle se att någon vill ha hjälp med något så kommer jag alltid att försöka hjälpa den personen för hade jag velat ha hjälp så hade jag inte bara velat bli ignorerad utan hälst få hjälp så snabbt som möjligt. Jag har försökt att vara så aktiv jag kan på minecraft servern och i discord.
Ifall jag blir mod så kommer jag att försöka vara med på nästan alla personal möten och jag kommer även att bli bättre på att meddela ifall jag inte skulle komma